Založ si blog

Dobré ráno s cikánskou pravdou a košickým diamantom

Dobré a pekné pondelkové ráno čitatelia pravdy. Volajú ma aj Tomaš, viac teraz neprezradím, stačí moja prezývka na pravde dobrerano. Včera poobede v nedeľu, cestou na túru na Bankov som náhodou navštívil pohostinstvo u Janka v Košiciach. Na moje veľké počudovanie, som v pohostinstve zbadal viac chlapov. Niektorí z nich pili, iní hrali automaty a pri jednom stole sedela skupinka a na laptope nahlas púšťala nejaké videá.

Tým ma skupinka zaujala. O to viac, že sám si plánujem kúpiť nový laptop. Pristavil som sa pri nich. Chlapi povedali, nech si prisadnem a dám si s nimi pivečko.

Prisadol som si teda a pozeral s nimi, čo pozerali oni. Kliknite si ne videa, čo si z internetu púšťali a čo nahlas komentovali:

http://www.youtube.com/watch?v=Rv9O4pQsa3A&feature=related

 

http://www.youtube.com/watch?v=ZjTP4KEVgUU

 

Inak, to je čo za predpotopný systém na pravde, že sa nedajú priamo dať videa?

Pri stole sedeli možno aj pätnásti ľudia a živo diskutovali. Predstavili sa mi ako:

1. Pišta – a simple slivkár – nosič vodky pre skupinku

2. Ištván – pôvodom Maďar, túžiaci po obsadení Dolnej zemi a vzniku veľkého Slovenska – ochrankár skupinky

3.. Tóno – štátny zamestnanec – donášač skupinky

4. Joseph G. z Medzeva – ponižší, mierne krívajúci 30tnik – ideológ skupinky

Ostatní sa odmietli predstaviť z obavy, aby ich vraj cikánska pravda, alebo niekto iný neobvinil z rasizmu.

Štyria vyššie menovaní totiž povedali, že ich wodca@slonoviny.sk košického diamantu, bol po uverejnení článku na pravde: http://vladimirgurtler.blog.pravda.sk/2011/02/01/malo-prisposobivi-cigani-do-rezervacii-neprisposobivi-cigani-do-basy/

vyobcovaný zo Slovenska a musel požiadať o azyl v Česku. http://gurtler.blog.idnes.cz/

Tvrdia však, že ani v Česku to necigáni nemajú jednoduché a pustili mi toto video:

http://www.youtube.com/watch?v=4GX_YfkbwmA&feature=related

Keď mi toto povedali, a keď som zhliadol aj to video, zhnusený videami a ich postojmi som sa hneď postavil a ušiel som hneď preč, pokračujúc v túre na Bankov.

Ja totiž nie som žiaden rasista, a aj toto video považujem na rozdiel od členov košického diamantu za xenofobné:

http://www.youtube.com/watch?v=6V1jtdHi5Uw&feature=related

Nechcem byť vyobcovaný z pravdy a chcem sa len s čitateľmi pravdy deliť o moju pravdu.

Členovia košického diamantu aj bez ich v Česku vyobcovaného wodca@slonoviny.sk totiž vykazujú znaky rasizmu, keď si púšťajú Sládka z Česka.

Domnievam sa, že je správne ak ich pravda vyobcovala z pravdy.

Čo si o tom myslíte Vy, čitatelia pravdy ?

Ďakujem Vám všetkým, že ste si prečítali môj prvý blog. Ak si už ďalší môj blog na pravde neprečítate, bude to znamenať iba to, že hoci som slušný človek, cikáni dosiahli svoje…

Lebo hovoriť pravdu sa dnes nenosí…

 

nemecko, polícia, polizei

Nemecká polícia zastrelila muža, ktorý sa s mačetou vyhrážal v knižnici

23.04.2024 23:40

Podľa vyhlásenia bol tento muž polícii známy už skôr. Jeho motív vyhrážania sa v knižnici zatiaľ nie je objasnený.

Systém Patriot, PVO

Le Monde: Mnohé krajiny EÚ sa nechcú s Kyjevom deliť o svoju protivzdušnú obranu

23.04.2024 21:45

Šéfovia vlád jednotlivých krajín si dávali dobrý pozor, aby neurobili žiadny konkrétny sľub.

Izrael Palestína Gaza Hamas Rukojemníci Prepustenie

Vojna v Gaze trvá 200 dní. Izrael zosilnil údery, nariadil nové evakuácie na severe

23.04.2024 20:55

Ostreľovanie severu palestínskeho územia bolo za posledný deň jedno z najintenzívnejších od začiatku vojny.

USA Izrael Gaza univerzity protesty

Polícia zatýkala na pro-palestínskych protestoch na univerzite v New Yorku

23.04.2024 19:49

Biely dom antisemitské vyjadrenia počas študentských protestov na viacerých univerzitách slovne odsúdil.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1
Celková čítanosť: 1812x
Priemerná čítanosť článkov: 1812x

Autor blogu

Kategórie

Archív

Odkazy